با انگشت‌های سئو بیشتر آشنا شوید

تعداد زیادی عبارت می‌شناسیم که مخفف آنها بیشتر در میان ما جا افتاده. در تبلیغات آنلاین هم سئو یکی از این مخفف ها است که در حقیقت از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده است. سئو در حقیقت شامل یک سری فرآیند است که مجموع این فرآیند ها باعث بهبود وضعیت رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجوگر می‌گردد. البته همیشه لازم نیست که همه فرآیندها را برای سئو وب‌سایت خود بکار ببرید.

 

با تحقیق در زمینه کلمات کلیدی کار خود را آغاز کنید:

یک سئو استراتژی موفق فقط به واسطه کلمات کلیدی تحقق می‌یابد. شما باید دریابید که مخاطبان‌تان چه چیزی را جستجو می‌کنند تا بتوانید خود را در نتایج جستجو آنها بگنجانید. با انجام این عمل، می‌توانید در بهبود رتبه وب‌سایت خود هم تاثیر مثبت بگذارید.پس از استخراج این کلید واژه‌ها، باید دریابید که این واژه ها را باید در کجا قرار دهید صفحه وب‌سایتتان قرار دهید. چند افدام پایه برای پیاده سازی روی وب‌سایت وجود دارند که به واسطه آنها می‌توانید به خوبی در فرآیند سئو پیش روی کنید.

 

کلیدواژه های خود را در کجا قرار دهیم؟

انگشت‎‌های سئو در حقیقت همان پنج جایی از صفحه هستند که کلیدواژه ها جای می‌گیرند:

– تیتر صفخه

– URL

– تگ H1

– نام تصویر به کار رفته

– متن جایگزین

 

مطمئن باشید که پس از قرار دادن کلیدواژه ها در این پنج جا، به مرور مدت شاهد تغییر وضعیت وب‌سایت خود در موتورهای جستجو خواهید بود.

در ادامه، اینفوگرافیکی آورده ایم که در آن اطلاعات تکمیلی در مورد این پنج مورد وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.